امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

سید امیرحسین داودی

اولین ها

1393/12/16 9:30
نویسنده : مامان زهرا
144 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار که افتادی رو شکم

شب بود داشتم تختت رو مرتب میکردم برگشتم نگات کنم دیدم با تعجب داری نگاه اینور اونور میکنی دلخور

شوکه شدم تا اومدم گوشیم روبردارم ازت عکس بگیرم نشون بابا بدم با سر خوردی توزمینغمگین

1393/10/15بود شب تولد مامان بابا داشت میرفت سرکارراضی

 

اولین بار که گفتی می می

1393/11/23 بود داشتم میرفتم تو اشپزخونه گفتی می می باز هم شب بود این بار هم بابا مهدی خونه نبودگریه

 

اولین بار که غذا خوردی

قبل از اینکه ببریمت حمام با عمه جون برات غذا درست کردم که اگه لباسهات کثیف شد زحمت اضافه نکشیم از همون بار اول اسرار داشتی خودت قاشق رو بگیری الان بعد از هر بار غذا خوردن حمام لازم میشی مامان جون غذا خوردن شده بازی واستغمناک بذار تاریخش هم واست بذارم 1393/12/07

و کلی اولین دیگه که سعی میکنم برات یاداشتشون کنم محبت

مامانی تنبلی کرد کلی اولین رواز دست دادخطاگریه

اولین بار که کچل شدی 1394/02/04بود همون روز که واسه علی اصغر عقیقه درست کردیم عکس کچلیت هم دارم بعدا واست میذارم (کچل شدن توسط دایی مرتضی صورت گرفت)بغل

اولین بار که انگشت پات رو گذاشتی تو دهنت 1394/02/08 بوده وسط سالن خونه ازت فیلم گرفتم چون مدت ها بود منتظر این لحظه بودمچشمک

1394/02/14 چهار دست و پارفتن رو به صورت حرفه ای اغازکردیمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (0)